[vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”44035″ alignment=”center”][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Welke PM perikelen komen kijken bij het ontwikkelen van een game? Waarom klanten altijd te laat zijn en met te weinig budget toch maximale kwaliteit verwachten? En hoe manage je dat als projectmanager?
Als projectmanager in de serious games industrie sta je voor de uitdagende taak om opdrachtgevers inzicht te geven in een proces dat ze kennen of niet snappen. Dat leidt tot een product dat ze nog nooit hebben ingezet voor een probleem dat ze zelden scherp hebben gedefinieerd op een manier die niet bruikbaar is als ding.
Bart Hufen en Jan-Willem Huisman delen in deze interactieve video- en audiopodcast hun passie en professie. Geniet ervan!
[powerpress][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”44036″ alignment=”center”][vc_column_text]
Jan-Willem Huisman
Ijsfontein.nl
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://youtu.be/14n2NThwc90″][/vc_column][/vc_row][vc_row padding_top=”0″ padding_bottom=”0″][vc_column][kleo_social_share][/vc_column][/vc_row][vc_row padding_top=”0″ padding_bottom=”0″][vc_column][vc_column_text]
Meer podcasts…
[/vc_column_text][vc_posts_grid loop=”size:12|order_by:rand|post_type:post|categories:637″][/vc_column][/vc_row]